loading...
7pari O.o
LeMOOOooOOo بازدید : 22 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

برچسب ها درس اینترنتی , درس شیمی , عمومی , کلاس درس , کلاس درس خالی مانده از تو , درخواست دوستی , دوست یابی , دوستان واقعی , دوستی , شروع دوستی , علاقه , نتايج كنكور , نفرات برتر كنكور , اشک میریزم روزو شب مثل ابر هایه بهار مانده از تو پیش من تره مویی یادگار قلب من خاموشو غمگین چون فروغ یه ستاره گریم از دست جدایی , نمیدونم عشقی که داشتیم هنوزم یادته گلایی که دادم بهت عزیزم کنارته یادته به من می گفتی همیشه کنارتم هرجایه دنیا که باشی همیشه به یادتم همیشه به یادتم خیلی سخته فراموشت کنم این دلو بی سرو سامونش کنم بی , تصویر , سیما , شبکه 3 سیما , شبکه ورزش , شبکه پویا , صدا , اهنگ تولدت مبارک , تولد , تولدت مبارک , مهمونی , افلاطون , دانشمند , فیلسوف , فیلسوف کیست؟ , مترسک فیلسوف , کشف جدید دانشمندان , فلسفه نصیحت و راهنمایی , مریدان , مولانا - گنجینه پند , پند امروز. * سنگ را صد سال گوئی: لعل شو كهنه را صد سال گوئی , پند گوئی , حرف های گدا و فقیر , گدا , گدا خونه , گدایی , آموزش آنلاین , آموزشگاه اینترنتی زبان های خارجی , كانون زبان ايران , کالج آموزش زبان , کلاس زبان , دختری در مزرعه , نگاه دختر , پدر و دختر , با مرام , تغیرات مرام در طول زمان ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 463
  • بازدید سال : 1,971
  • بازدید کلی : 42,644
  • کدهای اختصاصی