loading...
7pari O.o
LeMOOOooOOo بازدید : 25 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

سلام دوستان
زیر نویس رو فقط!




یک موجود ناشناخته در اتوبوس





کیا از این میوه ها خوردن؟





معلومه سرویس بهداشتیش دوبلکسه که اینجوری زده سر در رستوران










ماشین عروس نیست که گل خونه سیاره




یعنی آدم به خاطر هر چی بمیره جز این یه مورد!








خودش ته توضیحه!




خودکاری مخصوص برای دانشجویان عزیز







شما حال عمت خوبه؟




خخخخخخخخخخخخخخخ




از این ابله تر ندیدم!!!




چیکار داری؟




به نظرم خانومه نظر شما؟




برای بالا بردن روحیه مریض هاست احتمالا





آموزش نوین برای بچه های دهه 80






چیه اینو دیگه سیاه میخوای کنی؟




عجب جمله پر معنیییییییییییییی




خلاقیتتون تو حلقم


توضیح داره


حالا از خرت بیایی پایین کسی نمیدزدش


خودم تو کفش هستم هنوز


شماره دادن اینجوری ندیده بودم تا حالا!


عاشق این بازی بودم
ولی نتونستم تمومش کنم
چیت زدم



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 286
  • بازدید ماه : 623
  • بازدید سال : 2,131
  • بازدید کلی : 42,804
  • کدهای اختصاصی