loading...
7pari O.o
LeMOOOooOOo بازدید : 36 پنجشنبه 11 دی 1348 نظرات (0)
سرا يكي اضافه كنن و دخترا يكي كم كنن سلام به همگي این تایپ اینجوریه که اگه دختری، از پست نفر قبلیت یکی کم کن ...اگه پسری یکی اضافه کن!!! ببینم کی برنده میشه از 500 شروع میکنیم... 0 شد پسرا میبازن و دخترا برنده میشن ..اگه هم 1000 شد پسرا میبرن! خوب اوليش هم خودم اضافه مي كنم 501:4:
LeMOOOooOOo بازدید : 33 پنجشنبه 11 دی 1348 نظرات (0)
::سوتی .....فقط بخند.....بخونین!!!!!:: و دوره دبیرستان، یه بار میخواستم از مدرسه جیم بزنم، صبر کردم وقتی همه رفتن بیرون وفقط بابام مونده بود خونه، رفتم دم در ، درو باز کردم ، داد زدم :" بابا خدافظ. من رفتم" " خدافظ" تق! درو کوبیدم بهم و یواشکی برگشتم تو کمد رختخوابها زیر یه دشک دراز کشیدم واستتار کردم!بابام هم یه پتوی تا شده آورد گذاشت توی کمد و منو ندید! بعد چند دقیقه صدای باز وبسته شدن در خونه اومد وبابام رفت...منم از جایگاهم اومدم بیرون و شاد وشنگول پریدم وسط هال که... با بابام فیس تو فیس در اومدم!!موبایلشو جا گذاشته بود! نمی دونین با چه ذلت وخواری اون روز با یه عالمه تاخیر رفتم مدرسه! بعد ازونم تا چند وقت بابام آخرین نفر میرفت از خونه بیرون و قبلشم توی همه کمدا و زیر همه تخت ومیزهارو چک میکرد! زمانی که حدودا 9 ساله بودم؛ تفریحم این بود که وقتی جوراب پوشیدم، پامو روی فرش بکشم و به یه نفر دیگه دست بزنم تا جرقه بزنه!!! یه بار توی یه کتاب خوندم که این کار رو با دمپایی ابری اگه انجام بدی، جرقه ی قوی تری می زنه. این مطلب توی ذهنم مونده بود...... نوروز شد و رفته بودیم خونه مادربزرگم عید دیدنی، دیدم کنار سالن یه دمپایی ابری هست. یه مرتبه افکار شیطانی به سراغم اومد... رفتم پوشیدم و عین مونگولا حدود نیم ساعت پامو رو زمین می کشیدم! بعد رفتم جلوی همه انگوشتمو زدم به نوک دماغ بابام!!!! آنچنان جرقه ای زد..... که فکر کنم کل محل صداشو شنیدن!! موهای جفتمون عین برق گرفته ها سیخ شده بود و همه مات و مبهوت نگاه می کردن و نمی فهمیدن چه اتفاقی افتاده! از لحظات بعد از اون اتفاق؛ به علت ضربات سنگین وارد شده، چیزی یادم نمیاد!!! از زبون دوست خواهرم الهام تازه نامزد كرده بوديم يه شب تصميم گرفتم خونه نامزدم(شهرام)بمونم اونم از سرشب داشت مخ مامانشو ميزد كه توروخدا بذارمن پيش الهام بخوابم از اينورهم داشت منو راضي ميكردكه شب پيشش بخوابم آخرش كسي حرفشو گوش نداد و من تو اطاق شهرام خوابيدم شهرام هم رفت اطاق داداشش نصفه شب احساس كردم يكي منو بوس كرد چشمامو باز كردم ديدم يه سايه جلو رومه از ترس شروع كردم به جيغ زدن طرف هم ترسيد و ميخواست جلو دهنمو بگيره كه چراغ روشن شد پدرش مادرش داداشاش هر كدوم تفنگ شكاري ملاقه كفگير دمپايي بدست اومدن تو اطاق شهرام هم ترسيده بود با يه حالت معصومانه گفت اومدم پتو روش بكشم يه وقت سرما نخوره
LeMOOOooOOo بازدید : 38 پنجشنبه 11 دی 1348 نظرات (0)
«لِرین فرانکو»، ورزشکار تیم اعزامی از کشور پاراگوئه در رشته پرتاب نیزه زیبایی و صداقت را تؤامان دارد! این بانوی شرکت کننده در مسابقات المپیک لندن خود نیز پذیرفته که شانس او برای کسب عنوان «جذاب ترین زن حاضر در المپیک» به مراتب بیشتر از دریافت مدالی زرین برای کشورش است. به نقل از منابع خبری، سایت «یاهو» در گزارشی می نویسد، این روزها نام «لرین فرانکو»، در موتور جستجوگر یاهو، دومین ترکیب پرطرفدار در میان کاربران این سایت بوده، فرانکو از این جهت تنها در جایگاهی بعد از «مایکل فلپس»، شناگر آمریکایی در بازی های ۲۰۰۸ پکن ایستاده و در همین حال مجلات مخصوص آقایان به کرات این بانوی قهرمان بی مدال المپیک را به عنوان «جذاب ترین شرکت کننده مسابقات المپیک» برگزیده اند. [img]http://www.dordoneh.com/wp-content/uploads/2012/08/c100861.jpg[/img] «لرین فرانکو» در المپیک پکن در رتبه پنجاه و یکم ایستاد و به رغم بهبود وضعیت فنی اش در طول چهار سال گذشته انتظار نمی رود در میان بیست نفر اول این سری رقابت ها جایی داشته باشد. اما هرچه اقبال فرانکو در کسب مدال بی فروغ باشد، صداقت و زیبایی این ورزشکار جوان، او را به چهره محبوبی در میان دنبال کنندگان رقابت های المپیک و ورزش دوستان تبدیل کرده است. «لرین فرانکو» خود درباره جایگاه ورزشی اش می گوید: «وضعیت من با بیشتر دیگر ورزشکاران رشته پرتاب نیزه تفاوت دارد… من فقط ورزشکار نیستم. باید صادق باشم و [اذعان کنم که] شغل اصلی من در حیطه رسانه هاست.» [url=http://www.dordoneh.com/wp-content/uploads/2012/08/d100862211041.jpg]vpn free[/url] این پرتاب کننده نیزه پاراگوئه ای در ادامه تأکید می کند «اگر مردم یک مجله را باز کنند، می توانند تصویر مرا آنجا ببینند. دنیای مُد و کار به عنوان مدل، شغل اصلی من محسوب می شود، وقت زیادی از من می گیرد و البته کمکی که درآمدی کسب کنم. این را هم بگویم که برایم مایه مباهات است که مردم مرا زیبا می دانند و از اینکه لباس های جدید و مُدهای تازه را بپوشم لذت می برند.» فرانکو در مراسم افتتاحیه بازی ها که روز جمعه، ۲۷ ژوئیه، برگزار شد شرکت کرد اما تا هفتم ماه اوت، پنجمین روز از رقابت های دو و میدانی مسابقه ای نخواهد داشت. سال گذشته، «لرین فرانکو» بهترین پرتاب خود را به طول ۵۵.۶۵ متر در شهر بوینوس آیرس انجام داد، نتیجه ای خوب برای لِرین محبوب اما ۱۷ متر کمتر از رکورد جهانی. کار و بار فرانکو زمانی سکه شد که عکس او به عنوان مدل مایوی مجله ورزشی معروف «اسپرتس ایلاستریتد» منتشر شد و قرارداد چرب و نرمی هم با شرکت سرشناس «نایک» امضا کرد. [img]http://www.dordoneh.com/wp-content/uploads/2012/08/h100862221151.jpg[/img] [img]http://www.dordoneh.com/wp-content/uploads/2012/08/i100862221151.jpg[/img] [img]http://www.dordoneh.com/wp-content/uploads/2012/08/j100862225251.jpg[/img] :8::8::8::8:

تعداد صفحات : 25

درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 1,567
  • بازدید کلی : 42,240
  • کدهای اختصاصی